vrijdag 12 december 2008

Druk, druk, druk

Paige
10x15 cm
pastel op velours

De afgelopen dagen heb ik het verschrikkelijk druk gehad. Dus iedereen sorry voor de weinige updates op mijn blog. O.a. ben ik de afgelopen week naar de kattenshow van Mundicat in Martiniplaza geweest. Heel veel bekijks, maar helaas geen directe verkopen. Ook ben ik twee keer naar het ziekenhuis geweest voor mijn arm. Weer een echo en weer een MRI, ook heb ik gelijk de uitslag gekregen. Dat was minder goed nieuws, ze kunnen niets vinden. Tja dan vraag ik me af, waar komt die pijn dan vandaan?? Gelukkig heb ik mijn kunst anders was ik allang tegen de muren opgevlogen van verveling.

Hier enkele foto's van de werken van afgelopen dagen:



Jongen met zijn hond
20x30 cm (A4)
pastel
in opdracht

Iberische lynx
20x20 cm
houtskool



Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails