woensdag 4 februari 2009

Een heel boos uiltje


Acryl op canvas
15x15 cm

Afgelopen zomer ben ik mijn ouders naar een uilenopvang en mini-zoo in Ter Apel geweest. Er was een uiltje die zich verschrikkelijk aan het opwinden was elke keer als mijn vader langs liep. Ik heb verschillende foto's en schetsen gemaakt, maar vandaag ben ik dan eindelijk aan één begonnen. Hij was hier echt op zijn ergst. Verschrikkelijk boos, maar zo grappig.

Ook heb ik nog een aantal ACEO's kunnen doen. Gelukkig gaat hier maar max. een uurtje per kaartje inzitten. Al met al houd het in dat ik de hele dag achter mijn ezel heb gezeten en nu een driedelige rug heb. Dus op naar de warme douche!


"Puck"
acryl op papier
SOLD


"Profile" acryl op passe-partout karton
SOLD


"Snowqueen" acryl op papier

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails