dinsdag 1 december 2009

Winner show Amsterdam

Hier ben ik bezig met de Cocker. Dank je wel Linda voor de foto!

Sorry dat ik zo verschrikkelijk weinig gepost heb de afgelopen 2 weken. Helaas had ik hier niet 1 maar 2 computers die in staking gingen.
Afgelopen weekend ben ik naar de Winnershow (hondeshow) in Amsterdam geweest. Het was voor mij de eerste keer op deze show. Zaterdag was het gezellig druk, zondag werd het nog een graadje drukker, maar nog steeds supergezellig! Ik kom zeker volgend jaar terug.
Ik heb niet alleen heel veel foto's mogen maken van hele mooie honden, maar ben ondertussen ook aan het werk geweest met een pastelportret van een Cocker Spaniel. De foto van deze hond heb ik genomen op de IJsselshow in Zwolle.


"Cocker Spaniƫl"
pastel op pastelmat
20x50 cm


I am so sorry that I haven't been posting the last 2 weeks. Unfortunatly I didn't had 1 but 2 crashed computers.
Last weekend I had a stand on the Winnershow in Amsterdam (International dogshow). I was my first time here, but I defenitly will come back. It was a great and busy weekend. I not only took a lot of photo's of beautifull dogs, but I also worked on a demo of a Cocker Spaniel in pastel. I took his photo on the IJsselshow in Zwolle last time.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails