zaterdag 21 juni 2008

Djengis


Vandaag ben ik begonnen aan een pastel portret van een bruine Saarloos Wolfhond, Djengis genaamd. (op de foto wijken de kleuren af)

Normaal gesproken teken ik alles met een vettig soort soft pastel. Ik heb echter de afgelopen keer wat nieuws aangetroffen in de winkel en vond het tijd om eens wat anders te proberen.

Na even proberen moet ik zeggen dat deze pastel heel fijn werkt. Tijd om wat meer in te slaan...
Ook heb ik besloten om lessen te gaan volgen. Alles wat ik tot nu toe kan op teken en schildergebied heb ik mezelf weten te leren m.b.v. boekjes, internet en tv. Dinsdag heb ik mijn eerste les en naar wat ik heb begrepen ga ik een hele nieuwe techniek (voor mij dan) binnen het gebruik van pastel leren. Ik ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails