zondag 17 augustus 2008

Een baaldag

Vandaag kon ik in de eerste instantie verschrikkelijk moeilijk wakker worden. Eenmaal wakker kwam al snel het besef dat ik vandaag weinig ging doen. Mijn arm en schouder deden verschrikkelijk veel pijn. Dinsdag moet ik weer naar het ziekenhuis. ik hoop dat ze nu weten wat er aan de hand is, dit trek ik namelijk niet heel veel langer meer.
Ik ben dan ook drie keer om de ezel heen gelopen. Alleen de manen van de Lusitano moeten nog, maar vandaag wilde ik die uitdaging niet aan gaan. Ik heb dus maar een boek gepakt en heb in tussentijd gezien dat Nederland goud en zilver heeft behaald op de OS. Tegen de avond boeide het boek niet meer en iets zinnigs was er ook niet op tv. Ik heb dus maar een klein canvas doekje gepakt en ben aan iets heeeeel anders begonnen.

EEN PINGUIN



Pinguin
25x25
acryl

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails