woensdag 13 augustus 2008

Zefiro, een Lusitano portret

Vandaag een klein beetje kunnen doen aan het portret. Mijn kat Tommie voelt zich al een paar dagen niet zo lekker. Wat inhoud dat ik dus vandaag met hem in weer was. Zorgen dat hij wat eet en dat het binnen blijft. En als dat niet lukte de troep opruimen. Misschien dat ik vanavond nog wat kan doen even afwachten.

Zover ben ik nu:

Ik heb de Lusitano-werken trouwens nodig voor de Lusitano keuring op zondag 14 september in Bunschoten. De eigenaresse van BeeCunga heeft daar die dag een stand met ruitersportartikelen en vroeg of ze een paar schilderijen mocht meenemen. Natuurlijk!! Het zou dan wel leuk zijn om dan ook Lusitano's of in ieder geval Barokke paarden te laten zien. Ik heb dus nog wat te doen.

3 uur later....

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails