vrijdag 11 maart 2011

Esmee

Mijn zusje vertelde me over Esmee, bij dit kleine meisje werd een neuroblastoom ontdekt op 2jarige leeftijd. Ze heeft alles gegeven en hard gevochten, maar de kanker was sterker. Ze heeft ons verlaten op 3 januari 2011.
In nagedachtenis aan dit kleine meisje en aan alle kinderen die vechten tegen deze verschrikkelijke heb ik haar portret gemaakt. Uiteraard schenk ik deze aan Esmee haar ouders en wens hen heel veel sterkte.

My sister told me about Esmee, this little girl got diagnosed with a neurablastoom when she was just 2 years old. She gave everything she had and fought like a tiger, but the cancer was too strong. She left our world at Januari 3rd 2011.
In remembring of this little girl and all the other children fighting against this horrible desease I painted this portrait. It's given to Esmee her parents whom I wish all the best for the future.

Pastel en houtskool op velour 24x24 cm.
De lijst word geschonken door Lijstenmakerij Pommona, Gasselternijveen.


















Meer lezen over Esmee kijk dan op
http://www.esmeevandegeer.nl/index.html

1 opmerking:

Sue Clinker zei

How very sad.
I hope your beautiful portrait will be very much cherished by Esmee's parents.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails