maandag 28 maart 2011

Tijger in de sneeuw WIP

Ja een geweldige titel, maar ik verzin waarschijnlijk nog wel wat.
De referentiefoto voor dit schilderij heb ik afgelopen winter in de dierentuin in Emmen genomen. Ze lag daar heerlijk te rollen in de sneeuw en eigenlijk een show weg te geven voor mij (tja ik stond daar alleen) en haar partner die een paar meter verderop aan het toekijken was.
De houding sprak mij ontzettend aan, alhoewel mijn foto niet perfect is. En ik heb ook nog een gekozen voor olieverf, waar ik nog helemaal niet zoveel ervaring mee heb. Het wordt dus een leerproces.

Tiger in the snow WIP

I know not the greatest title, but I will come up with something.
I took the reference photo for this painting in the zoo in Emmen. She was having a blast rolling around in the snow and giving a show to me (I was standing there alone) and here tigerpartner, who was standing a few feet away.
The pose on this photo really spoke to, allthough it wasn't one of my best shots. And than I also chose to paint her with oil, in wich I haven't got much experience. So I guess this will be a learning proces along the way.




Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails