woensdag 3 februari 2010

Klein Curaçao in aquarel

Met al die sneeuw, regen en kou had ik toch even behoefte aan wat anders en heb ik wat warme herrineringen opgehaald aan mijn laatste vakantie in Curaçao.
Mijn favoriete dagje uit, een boottrip naar Klein Curaçao om daar te genieten van de prachtige witte stranden en de spannende onderwaterwereld.

Hier de vuurtoren van Klein Curaçao in aquarel. Ondertussen ben ik natuurlijk ook nog druk bezig met het schilderij van Rocky. Helaas moet ik door rugklachten het nu rustig aan doen, waardoor alles wat langer gaat duren.

I needed something a little warmer with all that snow, rain and cold weather. So I decided to warm up with some memories and photo's I took on my last trip to Curaçao.
My favourite day spend was to Klein Curaçao, a boot trip to little deserted island with it's white beaches and great underwaterworld.

Here's a watercolor painting of the lighthouse on Klein Curaçao. In the mean while I'm still busy with the portrait of Rocky, but due to backproblems I have to take it slow. So it's gonna take a little longer to finish that one.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails