maandag 15 februari 2010

Zazzle Store



Sinds kort heb ik een online winkel op Zazzle. Hier kun je producten van mijn kunst kopen, denk aan kaarten, posters, mokken, muismatten, etc. Het is een Amerikaanse site, maar verzenden naar Nederland gaat redelijk snel (ongeveer een week). Mocht je niet over een Paypal account of creditcard beschikken, dan zijn alle producten ook via de mail bij mij te bestellen. Meld hierbij wel dat het om Zazzle producten gaat en houd rekening met de verzendtijd en verzendkosten. Een kleine preview vind je onderaan deze pagina.


Recently I've opened a store at Zazzle. This is an online shop where you can buy items of my art, think of artcards, posters, mugs and more. It's a very pleasant site to buy from, it's quick and the items look really good in real life. There a little preview at the bottem of this page.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi,
hoe zit het met de verzendkosten naar Belgiƫ (bedrag, per stuk of per bestelling)? Want op de site zelf vind ik niets.

M.v.g

Dais zei

De kosten vind je op de site van Zazzle.com
Helaas kan ik door omstandigheden zelf niet meer bestellen, maar rechtsstreeks via Zazzle werkt verder perfect.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails