woensdag 17 februari 2010

Schetsboek

Ondertussen ben ik langzaam weer begonnen met wat grotere dingen. Toch gaat dit nog steeds langzaam en begint mijn rug op te spelen als ik langer dan een half uur zit. Een groot voordeel is dan een schetsboek waar ik wat krabbels in kan maken.
Hier een Franse Bulldog dat lekker op de bank ligt.




En een opzetje voor een schilderij dat ik in mijn hoofd heb. Ik zie alleen wel dat de eekhoorn veel kleiner moet worden.




In the mean while I've started to pick up some larger work. But still it's going slow and back starts to ache after working for an half hour. A big plus is having a sketchbook where I can put some fast work in.
First you see a French Bulldog relaxing on the sofa. Second is an idea I have for a larger painting. Only thing that I've noticed is that the squirrel is a bit too big.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails