zaterdag 5 juli 2008

Een nieuwe uitdaging! / A new challenge!

Via internet heb ik van de week twee boeken van Victoria Francés aangeschaft. Prachtig wat zij allemaal maakt. Nu ben ik zelf niet zo van dat duistere, maar hoe ze het doet. In één woord geweldig! Nu ben ik nogal een trut als ik zie dat anderen ook hele mooie dingen maken. Dat wil ik dan ook. En dan ga ik net zolang door totdat het lukt.
Ja je voelt het al aankomen. Ik ben aan een tekening begonnen met mensen!!!!
Aan de hand van een foto heb ik eerst een schets gemaakt .....
------------------------------------------------------------------------
On the Internet, I bought this week two books by Victoria Frances. It's just beautifull what she makes. I'm not such a gothic person, but how she does it. In one word amazing! Wel I know that I can be a bitch when it comes to seeing other persons making beautoful art. The only thing I can think off then, is that I want to make something alike. And I keep trying untill I succeed.
You know what I am going to say now, aren't ya.
Yes indeed I started a people portret. First I've made a sketch, using a photo....


En ben daarna begonnen aan een groter exemplaar in pastel.....

-----------------------------------------------------------------------------

After that I started a bigger copy in pastel......

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails