maandag 21 juli 2008

Expositie??

Vandaag heb ik rond gebeld om ergens een expositie te krijgen. Mijn doel: in 2009 minimaal 5 exposities. Nu hopen dat het lukt. Heel veel bedrijven hebben een wachtlijst of werken samen met instanties dus voordat je daar tussen staat..... Toch hou ik gewoon de moed erin en blijf bellen en mailen. Vandaag kreeg ik ook nog de vraag of ik professioneel kunstenaar ben. Maar wanneer ben je dat?? Na 10 jaar? na 100 exposities? Of na een opleiding aan de kunstacademie? Ik weet het niet dus die vraag heb maar niet beantwoord, kan ik ook niet liegen. Ik heb ze maar naar m'n site gestuurd met de mededeling dat ze dat zelf mochten gaan bepalen.
Tussen alle telefoontjes door ben ik lekker met de uil bezig geweest. Die schiet tenminste harder op.



Mocht iemand nog een tip hebben over waar ik werken zou kunnen exposeren. Laat het me dan even weten!!

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails