dinsdag 29 juli 2008

Ziekenhuis.

Vandaag ben ik weer naar het ziekenhuis geweest voor mijn schouder. Na lang wachten.. ( Kijk dat snap ik nou niet. Heb je een afspraak voor 14.40 wordt je pas om 15.16 geroepen dat je mag komen. Om in een kleiner hokje gewurmd te worden en dan te horen krijgt dat de dokter er zo aankomt. Gelukkig was hij er vandaag ook zo.) Eindelijk de dokter. Aangezien ik er al na 4 weken weer was ipv 3 maanden zat er toch iets niet goed. ( Meent hij dat nou??) Tja wat zou het dan kunnen zijn? Conclusie, de dokter twijfelt en dus binnenkort door de MRI-scan. Ben benieuwd wat de uitslag daarvan is....

Later op de dag ben ik nog wel wat aan het prutten geweest met een nieuw schilderij (boslandschap), maar ik heb nu ff geen zin om foto's te plaatsen. Doe ik morgen wel.

Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails