zondag 13 juli 2008

Magical Forest

Eindelijk stond ik dan een keer op zonder die brandende pijn in mijn schouder. 3 werf HOERA.


Ja en dan nog zin hebben in iets. Hum dat ging iets moeilijker. Na eerst lekker op de bank een filmpje te hebben gekeken, ben ik via internet maar eens wat inspiratie gaan opdoen. Voor mij betekend dat, kijken wat andere kunstenaars zoal doen.
Echt werken deed dat vandaag niet, dus dan maar op een andere manier....
Mezelf een schop onder m'n hol verkopen en gewoon beginnen.

Nu staat er al een hele poos een schilderij op de ezel waar ik maar niet mee verder kwam. Ook zo'n geval van ik zet hem aan de kant en bekijk wel wanneer het wel lukt. Nou dat aan de kant zetten ben ik al een flinke poos aan het rekken. Tijd om de mouwen op te stropen en verder te gaan waar ik was gebleven. ( site )




Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails