dinsdag 1 juli 2008

Een zeer eigenwijs hondje / A real snooty doggy

"Wie ik?" (Who me?)
Pastel 26 x 30

Vandaag was ik al op tijd richting lijstenmaker. Na al mijn wensen te hebben genoteerd en alle maten opgenomen te hebben moest ik alleen bij het portret van Djengis nog een mooie kleur passe-partout hebben. Bij alle anderen had ik al een duidelijk beeld in mijn hoofd. Na even zoeken hebben we een mooie warme kleur bruin gevonden. De passe-partouts zouden volgende week klaar zijn. Dus dan post ik nog wel even een foto.

-----------------------------------------------------------------------

Today I went to the shop for some framework and passe partout on time. After writing down all my wishes and sizes I only had to find the right colour for Djengis' portret. With all the others I had a clear vision of how it should look. After searching for al little while whe found a pretty and warm brown colour. If everything goes right the framework should be done next week. I will post a picture of the result.

---------------------------------------------------------------------

En toen had ik het plan, om even lekker in de tuin te gaan zitten..

Nou mooi niet, wat een hitte! Dat hield ik precies tien minuten vol!! Ik woon in een steegje en heb alleen voor mijn huis een klein plaatsje. Zonder schaduw en zonder enig zuchtje wind. Het liep dus al gauw op tot zo'n 35 graden. Binnen is het ruim 15 graden koeler en dus flink wat aangenamer. Stil zitten is niet mijn ding, dus heb ik uiteindelijk maar het hondje van vrienden getekend.

Misschien kan die ook mee op de expositie.

-----------------------------------------------------------------------

My plan was to spend the rest of the day in my garden.....
Well to bad! It was way to hot. After exactly 10 minutes I fled into the house. My house is located in a small alley without shade or any kind of wind. The tempature was quickly rising into 35 degrees celcius and up. Inside it's more than 15 degrees celsius colder and a lot nicer!
And because doing nothing isn't wy thing to do, I draw a picture of the dog of friends of mine. Maybe it can go along on the exhibition.











Geen opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails